Sunday.



Helgen har snart passerat och det med en himla fart. Gårdagen spenderades i Eklanda på tvåårskalas för min älskade systerdotter Lea. Det är alltid lika roligt att träffa syskonbarnen och det värmer i hjärtat av att umgås med dem.
Idag har jag städat ur klädkammaren och även lite nere i källaren. Det blev himla bra och rymligt. Älsk är nere i Varberg och hjälper sin far att riva ner delar av huset - renoveringsdax.

Vi har fått en ny kvällssyssla, True Blood, och den senaste tiden har det blivit ett marathon varje kväll. Igår somnade jag dock tidigt så nu har jag två avsnitt att ta igen innan älsk kommer hem. Så jag tänkte bädda ner mig i soffan och inte göra något under två timmar. Det är ju söndag.

Love. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0