it brings back memories.



I två dagar har jag varit i den delen av stan där jag har spenderat den största delen av mitt liv. Jag trivs här trots att saknaden efter mamma blir mer intensiv. Denna stan är full av minnen.

Jag kan alla gator och känner igen folket. Varje gång jag åker hit så känns det som att jag har kommit hem. Idag åkte jag ut till mormors och morfars grav. Det var något som jag och mamma alltid gjorde tillsammans.

Det är sorgligt att vara här samtidigt som jag verkligen kan känna mammas närvaro, för detta är ju vår plats - vår stad. 




Kommentarer
Hanna Z

Näe. Nåt hittar man alltid:)

Collaget har jag gjort i picasa, superenkelt!

2010-08-19 20:10:14
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0