Show me the way in my new shoes.



Min dag började i skolan med opponering av planeringsrapporten för b-uppsatsen som sedan övergick till en kort runda på stan tillsammans med Anna där jag införskaffade mig dessa skorna från Scorette. Jag kollade på dem redan för ett par veckor sedan men slog till först idag då det var 70 % rea! Tjoho. Åkte sedan hem och spenderade större delen av dagen vid köksbordet med konfektionsanteckningar.

Jag känner att min kropp snart inte längre orkar med detta tempot. De två kommande veckorna kan beskrivas med ett ord och det är STRESS! Jag har tre tentor och två inlämningar. Jag vill klara det. Jag ska försöka klara det men jag kan inte längre ignorera smärtan.

Mitt liv kommer aldrig att bli detsamma utan dig mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0