Visst känns det fint att va vid liv, en dag till.



Nu är det äntligen fredag och jag lägger tre tentor bakom mig! Gårdagen firades hos Camilla med tacos, twister och många skratt - underbart! Idag låg jag kvar extra länge i sängen och nu sitter jag - hör och häpna - faktiskt ute på balkongen! Fågelkvitter och solstrålar gör mig glad.

Helgen kommer dock inte att bli pluggfri, ska skriva en marknadsplan i marknadsföringen som senast ska lämnas in på söndag 24:00. Jag tänkte sitta med den lördag och söndag, för idag ska jag gå och småplocka här hemma, ta mig en lång promenad och ett bubbelbad. Njuta av att det är fredag, av att solen skiner och av att jag faktiskt är i livet.

Love you. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0