När ljusen brunnit ut blir jag lämnad kvar i mörker och kyla.


Jak & Jil


Jag har inte svårt för att somna längre - nu sover jag alldeles för länge om nätterna istället. Trots nästan nio timmar är jag fortfarande trött och hade helst av allt velat krypa tillbaka under täcken intill älsk. Men idag går inte det, det får vänta tills imorgon istället.


Snart är skolan slut och mitt livs sista "sommarlov" börjar. Jag längtar till dagar utan måsten, utan en bestämd tidsplanering, solbruna ben, sol och bad. Men jag längtar allra mest till resan över Atlanten.


Nu ska jag strax in till skolan, idag blir det lite fix med examensarbetet - förhoppningsvis det sista fixet. :) Hoppas att ni får en fin dag.


Love. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0