More than words.

Sedan december månad har jag haft en canon i min ägo men jag har fortfarande inte lärt mig att bära med mig den. Idag var vi på treårskalas för min underbara systerdotter och jag glömde kameran hemma på hallbyrån, därmed har jag inga bilder att bjuda på. Jag ska bli bättre på det.

Solen skiner ute och känslan av att kunna gå i endast vårjacka är helt underbart. Dagar som de här saknar jag mamma extra mycket. Dels för att det är riktigt fint väder ute vilket mamma älskade men sedan också för att vi har spenderat mycket tid hos syster i helgen och mamma älskade sina barnbarn över allt annat. Jag kan inte förklara känslan av att inte ha henne i livet - här med oss. Saknar henne verkligen mer än vad ord kan beskriva. ♥

Kommentarer
Syster C

Jag med syster usch extra jobbigt idag <3 Tack för att ni kom! Älskar er

2011-04-17 19:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0