Påskhelgen.


Påsken är förbi för det här året och jag har haft en lång bloggpaus. Vid högtider blir det extra uppenbart att mamma inte längre är med oss och det är en anledning till varför jag inte har suttit speciellt mycket vid datorn i helgen. Vi har spenderat påsken med att träffa alla vi älskar och det har varit ett par härliga dagar. Vi har även varit hos mamma och tänt ett påskljus. ♥

Nu väntar en vecka med exjobbet, redan om två veckor ska vi skicka in alla delar till vår handledare - vi ska alltså vara "klara" då för att hinna med att få slutkommentarer innan inlämningen den 17: onde maj. Den här våren har verkligen gått fort och jag är helt övertygad om att jag och Julia kommer att fixa det här galant. Strax bär det av till vår andra intervju så jag ska nog hoppa hur nattlinnet nu. Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0