Mitt vinterland.

Vad härligt att vakna upp till ett tjockt vitt snötäcke, nu ökade julkänslan här hemma. Igår när jag kom hem vid halv åtta på kvällen efter jobbet överraskade min sambo mig med en julgran, han är underbar. Vi tillbringade kvällen med att pynta granen och lyssna på julmusik. Det blev en relativt tidig kväll, jag är inte van vid att arbeta varje dag nu när jag har varit ledig ett tag men det är såklart jättekul. Idag jobbar jag 12-19:15 vilket är bra eftersom jag då hinner att slå in de sista klapparna nu på förmiddagen. Ha en fin dag!


Kommentarer
Anonym

Så mysigt! :) härligt att ni har snö ger ju som sagt mer julkänsla men här där vi bor har vi ingen snö men städerna runtomkring har..hoppas du har en bra dag denna onsdag! Tycker de iof känns som

fredag idag konstigt.kramar

2011-12-21 12:46:22
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0