En omtumlande helg.

Redan söndag och snart är den här helgen förbi. Dåden i Norge i fredags har skakat om mig och jag måste säga att jag känt mig riktigt nere den här helgen. Det var skönt att min syster kom igår eftermiddag och vi åkte tillsammans till mammas grav och gjorde det riktigt fint med nya blommor. På kvällen hade vi lördagsmys och kollade på film, hon sov över tills idag och det kändes skönt att inte sova ensam. Daniel har varit iväg i tre nätter och om nio nätter är han hemma igen från Kina - som jag längtar. Han har hört av sig och resan dit har gått bra och de har redan hunnit med ett 16 timmars pokerspelpass.

Jag har nu precis skickat in två hemtentorna i sommarkursen Design och konsumtion som jag läst nu i sommar och det känns skönt att kunna bocka av det. Det här blev ett blandat inlägg men så blir det när man inte har bloggat på ett par dagar. Kram på er. ♥

Kommentarer
Stella

lilla hjärtat!

Visst är det skönt att den är inne! Med blandade känslor, men nu är den i alla fall klar!



Snart är han hemma igen, men jag förstår att det blir ensamt, jag har bara varit i Prag utan Jason en gång! skulle varit en natt, men blev två för att han satt fast i snökaos i New York. Ja, det var värst för honom, men fy vad jag längtade efter honom då! (jag hade varit i sverige och han usa över jul)! puss o kram!

2011-07-24 21:58:04
URL: http://www.stellasstyle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0