Kärleken är på andra sidan jordklotet.



Min älskling har åkt iväg till Kina och jag är ensam i tio dagar, en känsla som jag inte riktigt är van vid. Många säger att det är bra för förhållandet att vara ifrån varandra ibland men jag saknar honom redan. Tack och lov att jag har jobbet och att jag trivs så bra som jag gör. I helgen ska jag färdigställa och lämna in två tentor i sommarkursen som jag läser (design och konsumtion) och så kommer min kära syster på lördag och sover över till söndag - ska bli kul. ♥

Kommentarer
AnnaIda

Ja, det där med att det är bra för förhållandet, det är det säkert men det är minst lika jobbigt att vara ensam ändå. Det är ju dock ett gott tecken på att du redan saknar honom :)

2011-07-22 08:05:45
URL: http://annaida.blogg.se/
Stella

ja, jag tror att det är bra ibland. När J och jag hade långdistans (vilket för övrigt var SÅ JÄKLA JOBBIGT), alltså, när vi väl sågs - utan tvekan lyckligaste dagarna i mitt liv. men oavsett är längtan ju alltid längtan...



kursen går ok, lite segt på vissa frågor, föreläsningarna är bra, men ett par böcker hade inte skadat. Imorgon blir det dock plugg hela dagen!

Kram sötis!

ps, ingen fara med London - jag åker inte förrän om en månad! :)

2011-07-23 17:29:41
URL: http://www.stellasstyle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0