These days.

Bild Le Fashion

Vilken helg det har varit, full rulle med två tentor vilket också har varit anledningen till dålig uppdatering - jag ber om ursäkt för det. Efter några veckors förberedelser till två tuffa tentor kändes det som att musten gick ur mig i lördags eftermiddag.

Igår hade jag äntligen klipp- och färgtid och jag spenderade tre timmar i frisörstolen, det blev himla bra! Cirka 13 cm kortare och en nyfärgad och fin utväxt. Efter frisörn mötte jag upp Sara för en fika och en runda på stan - hon köpte jättefina vårskor inne på Scorett. Senare på kvällen åkte jag och älsklingen till hans morfar och tittade på ett litet fint lamm.

Nu blir det jobb 12-17. ♥

Kommentarer
sophie

haha tack! fattar inte hur jag klarade mig utan den innan :D



jag har tenta imorgon faktiskt. Fick veta att jag klarade den förra igår så nu känns det bättre inför den imorgon =) man får liksom ett lyckorus!

2011-03-29 21:29:36
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0