What a day.

Det känns som att jag har suttit och traglat redovisning hela det senaste dygnet, riktigt så illa är det inte men nästan. Nu är jag iaf klar med den individuella uppgiften - mycket tack vare Anna och Daniel, tack - och det känns skönt.

Efter ett par timmar framför bokföringsprogrammet kände jag att jag behövde göra något helt annat, tog därför med mig Mathilda på ett spinnigpass. Vi båda var helt slut och svetten rann men nu efteråt känns det underbart. Jag och älsklingen har varit och storhandlat - söndagsgöra - och nu förbereder vi för hemmagjord pizza och solsidan på play. Helt klart den bästa avslutningen på den här kämpiga dagen. ♥

Kommentarer
Anonym

sv; tusen tack!

2011-03-21 09:41:55
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0