12:e oktober 2009

I onsdags var det den 12:e oktober och med det två år sedan mamma somnade in och lämnade jorden. Det är viktigt för mig att inte säga att hon lämnade oss, för jag känner att hon är närvarande i allt, hon finns fortfarande här för oss.

Jag har inte varit mig lik de senaste dagarna och kanske har det att göra med att jag har färdats tillbaka till all den smärta som vi upplevde för två år sedan. Smärtan finns kvar inom mig och vissa tider slår den tillbaka riktigt hårt.

Två år känns som en lång tid men känslorna och smärtan träffar mig fortfarande lika hårt. Jag är inte densamma längre och så kommer det alltid att vara. Jag saknar mamma oerhört mycket, jag saknar de små sakerna som att kunna ringa henne närsomhelst och framförallt att kunna höra hennes röst. Minns jag hur hon låter? Jag skulle vilja slänga mina armar omkring henne, krama henne hårt - och inte släppa taget. Mamma jag älskar dig och saknar dig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0