I´m alive!


Stockholmstreetstyle
Jag börjar uppskatta färg mer och mer, den här kombinationen är underbar! 

Hej på er! Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här på bloggen och det beror på att all min energi har gått till mitt nya jobb. Jag har hamnat i ett helt underbart gäng med goa Lindextjejer och trivs redan riktigt bra. I och med att jag har en ny position betyder det också att jag har en del nytt att lära mig vilket såklart är roligt men krävande. Daniel har tillbringat halva veckan i Trysil vilket nu i efterhand känns bra eftersom jag har varit trött efter långa dagar på jobbet. Nu är han hemma igen och eftersom jag är ledig idag ska vi tillbringa dagen tillsammans, många kramar blir det. Puss på er!

Kommentarer
Anonym

sv: Hej söta Sandra!

Åh så härligt att höra att det går bra för dig - blir så glad för din skull! Du är så värd detta!

Jag mår bra - lite trött på vinter och kyla nu, men i övrigt fungerar livet som det ska :)

Ta hand om dig fina! Kramar

2012-02-06 21:14:41
URL: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0