Fredagsinspiration.


Bildkälla: Jak&Jil

Fredag och helg. Vaknar upp med världens träningsvärk efter gårdagens presentation på gymmet, tro det eller ej men jag lyckades dra med mig gubben min och det har aldrig hänt tidigare. Varje dag som passerar nu tar mig en dag närmare mitt nya jobb och det börjar faktiskt pirra lite smått inom mig. På onsdag börjar min anställning men jag ska dit redan på tisdag för att gå med och få information. 

Förutom att det är fredag idag är det även min fina vän Mathildas födelsedag. Grattis Mathilda! Henne firar vi imorgon med vin och dans. Trevlig fredag!

Kommentarer
Anonym

Älskar tredje bilden med skorna!

2012-01-27 21:55:54
URL: http://idasivertsson.blogg.se/
Anonym

Tack för gratulationerna sandra! :) det va jättekul i lördags också.

Förstår om du börjar bli pirrig inför jobbet. hoppas du får en jättefin första arbetsdag :)

Puss Mathilda

2012-01-30 21:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0