Dressed in black.

Stockholmstreetstyle

Tisdag betyder ny dag - en dag på jobbet följt av ett besök på gymmet. Äntligen, min långvariga förkylning har resulterat i ett alldeles för långt avbrott från träningen men idag ska jag dit - känns lite motvilligt men så är det väl när man är ur form, tror att det kommer att kännas bättre ikväll. Tisdag betyder också att det är en dag närmare Daniels Kinaresa, ikväll efter träningen ska han överraska mig med något gott att äta - vi får se vad det blir. Nu blir det duschen för om en timma ska jag bege mig till jobbet. Kram. ♥

Kommentarer
Siri - En personlig blogg om mode och stil.

sv: Hihi ja visst är den snygg! Men frågan är hur den ser ut på... Kram tillbaka tjejen!

2011-07-19 23:08:21
URL: http://siribeckman.se
Stella

åh, men han kommer snart hem igen och kanske med en present eller två! Nä, jag åker till London själv, har lite research att göra plus att jag möter upp med en kompis där. Inser också att jag känner ett helt gäng människor där! ja! london-inlägg vill jag ha! :)



hur går det med kursen? jag läser också design & konsumtion och skriver båda tentorna den här veckan, stressigt! Kramar!

2011-07-21 19:57:52
URL: http://www.stellasstyle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0