Delivery


Dagens tenta kändes rätt okej när jag skrev den men efteråt så kontrollerade jag ett par svar som jag var osäker på och jag hade skrivit fel på dem. Kan inte riktigt släppa att jag troligtvis får göra om den, det är bara en tenta tänker många och jag försöker tänka så med, men denna kursen väcker så många minnen och känslor som jag hade för snart ett år sedan när mamma gick bort. Går inte riktigt att förklara mer än att säga att det är tufft.

Min dag har haft ljusa stunder också. Jag spenderade eftermiddagen tillsammans med Anna och så har även mitt smink kommit. Nu blir det en kväll nerbäddad i soffan - ensam, älskling är inne i stan ikväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0