Jul, jul strålande jul.


Vi har haft en helt underbar julafton med nära och kära men veckans intensiva arbetsvecka har resulterat i en förkylning och halsont - jag som var sjuk för bara tre veckor sedan. Dagen har därför spenderats ensam hemma (Daniel är hos sin pappa och äter lutfisk), insvept i min nya gosiga morgonrock framför serier och tecknade filmer. Snart kommer han hem en stund för att sedan gå över till grannen på förfest men det blir ingen utgång för mig ikväll inte. Det är tänkt att vi ska hem till syster imorgon och då vill jag vara pigg. 

Högtider som julen är en tid då det känns lite extra svårt. Svårt att hantera mina känslor och saknaden efter mamma upplevs extra stark. Jag är glad över att ha underbara människor omkring mig som stöttar mig och som gör livet värt att leva. TACK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0