Allt är möjligt.



Hemtentan är inskickad och jag har lagt ner allt plugg för dagen. Det är så skönt att kunna bocka av ännu en sak till från "att göra" listan. Imorgon ställer jag om och tänker repetera både konfektionsteknik och logistik inför veckans två tentor. På fredag börjar jag att skriva den avslutande delen på marknadsplanen som ska lämnas in nästa söndag. Efter det är det endast arbetet i textil produktanalys som ska färdigställas och först efter det ska jag ta en välbehövlig vila över påsk. Det låter mycket - och tro mig det känns som mycket också, men jag ska allt klara detta! Det är inte omöjligt, jag behöver bara ta en sak och en dag i taget. Wish me luck.

Men nu mysig söndagsmiddag tillsammans med min favorit och efter det blir det troligtvis en promenad bort till svärmor på en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0