Morning sun.



Nu närmar sig tentaveckan och stressen börjar göra sig påmind. Jag har märkt att jag har en tendens till att skjuta på saker och ting - speciellt när jag känner att jag har för mkt. Planeringsrapporten för b-uppsatsen ska vara inne på fredag och vi har knappt påbörjat den. STRESS. Idag har jag inga föreläsningar i skolan så jag ska strax göra mig iordning och knalla bort till biblioteket. Jag har fått för mig att jag borde få mer gjort där än om jag stannar hemma - och det återstår ju att se. På dagens schema står iaf logistik.
Daniel åker till sälen natten till torsdag och kommer  hem på söndag, så ikväll tänkte vi käka god middag och kanske ha filmkväll. Det blir mys.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0