skratt, dans, the sound och lycka.



Gårdagen var en av de bättre dagarna på länge. Den började med en fika tillsammans med Lollo, som jag inte sett på över ett år, jag fick många bra tips inför USA till sommaren, när vi skulle resa oss och gå så stötte vi på Julia som skulle käka lunch så vi stannade kvar med henne. Efter tre timmar - en lång lunch, var jag tvungen att gå hem, städa och svida om inför kvällen. Jag och älsk åkte med bussen in till Götet, käkade på en restaurang mitt på avenyn och kollade på kortegen tillsammans med Tobbe och Lena. Tobbe går på Chalmers så han hade fixat biljetter till den stora festen så vi begav oss uppåt. Kvällen fylldes av skratt och dans till the sounds. Tänkt att jag för några ögonblick åter igen kan kände lycka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0