Vi är från samma del av stan men från olika världar.


Grekland -09

Äntligen lördag och med det helg. Trots att det regnar utanför fönstret så gör det inte mig så mycket, jag behöver en dag som denna, kunna sitta inne utan att få dåligt samvete, ta mig ett varmt skumbad och krypa ner under filten i soffan med en bok och en kopp te. Detta kan nog bli en bra dag.

Innan jag tar det där badet så ska jag bara bege mig ut en liten stund i regnet, andas in frisk luft och gå och köpa en ny bok. Så med andra ord så blir denna dagen lugn, imorgon däremot styr vi bilen mot Göteborg och till mina underbara syskonbarn. Oj, vad jag har saknat dem. Det var tre veckor sedan vi sågs sist, det har varit mycket med examensarbetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0