Look at the stars, look how they shine for you.



Dålig uppdatering de senaste dagarna, jag vet. Jag har inte suttit så mycket vid datorn alls, mycket pågrund av att de har varit ett par jobbiga dagar. I tisdags var det ett år sedan mamma gick bort och det var som att återuppleva hela den dagen på nytt vilket var oerhört smärtsamt. 

Men jag har haft bra stunder de senaste dagarna också. Daniel och jag åkte ner till Asia Spa i Varberg i onsdags och spenderade hela dagen där med att basta, bada och gå på massage. Vi firar sex år tillsammans och ett år som förlovade på lördag och det var anledningen till spadagen - helt underbart. 

Igår efter föreläsningen åkte jag tillsammans med bror, syster och Nellie ner till Gekås. Bror har fått en helt fantastisk lägenhet ute på Eriksberg i Göteborg som han får tillträde till i månadsskiftet och eftersom han behöver typ allt så styrde vi bilen mot Gekås. 

Idag väntar en pluggdag hemma men grannarna håller på att renovera och jag kan lova er att det låter fruktansvärt när det borras i betongväggar så jag promenerar till det nya biblioteket i Kinna och sätter mig där istället. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0