Gott och blandat.

we ♥ it

Min förmiddag spenderade jag hemma hos Sara. Vi käkade lunch och pratade bland annat om deras resa, de flyger till NY på fredag och trots att det inte är längesedan vi kom hem från Amerikat så måste jag säga att jag gärna hade åkt med dem!

Jag har även hunnit avverka min första dag i skolan och om nio månader står jag förhoppningsvis med en kandidatexamen i handen. En härlig tanke. 

När jag kom hem började regnet vräka ner men till min glädje så låg IKEA katalogen på hallgolvet när jag steg innanför ytterdörren. Tror att jag myser ner mig i soffan med en kopp te.

Ikväll väntar träning tillsammans med Julia, ska bli skönt att röra på sig - det är på tiden. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0