Jag lyckades.

De senaste två dagarna har jag rensat och organiserat hemma, både i garderoben och bland viktiga papper. Nu känns det riktigt skönt. Jag har också kommit igång med att röra mer på mig och var idag ute på en härlig powerwalk.

Ikväll har jag myst ner mig i soffan, kollar Rachel Zoe och firar att jag klarat min färg och berednings tenta med kladdkaka och kaffe. Daniel är iväg och firar en kompis som har fyllt år, men det gör inte mig så mycket för ibland kan det vara skönt att få lite egentid. Nu tänkte jag ta mig ett skumbad. 


Kommentarer
Sara

Grattis!

Skönt att du klarade den:)

2010-09-19 15:09:37
AnnaIda

Å inget sa du om det, dummis ;)

Men fyyy vad du är bra Sandra! Härligt jobbat! :)

2010-09-23 16:13:39
URL: http://annaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0