This is the start of something new.

we ♥ it

Nu har jag tagit beslutet om att förändra mitt liv. Det är inte så lätt som man skulle kunna tro. 

Igår startade jag min behandling med Roaccutan som kommer att pågå under de kommande sex månaderna. Sex månader kan för många kännas som en lång tid men när jag har väntat på detta sen jag var sexton år så ska jag nog stå ut ytterligare sex månader. 

Jag har även tagit beslutet att börja träna. Det enda problemet med det är att pengarna inte tycks räcka till ett månadskort på gymmet, så tills dess att jag börjar jobba mer igen så ska jag börja röra mer på mig genom promenader och löprundor. Målet med träningen är att jag ska må bättre.

Detta blir en nystart för mig.










Kommentarer
AnnaIda

Jag ska hejja och peppa dig under vägen hjärtat <3

2010-09-14 14:33:12
URL: http://annaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0