Godmorgon onsdag.

Efter en dag med plugg tillsammans med Julia igår - vi skriver examensarbetet tillsammans - tog jag bussen in till Borås och mötte upp de här flickorna för en fika. Nu när vi alla skriver examensarbetet blir det att vi inte träffas lika ofta som tidigare, vilket är synd - men nu är det inte långt kvar till vår köpenhamntripp. Jag längtar. 

Igår kväll blev det träning igen, body toning närmare bestämt och jag känner redan träningsvärk. Jag gillar verkligen det passat eftersom man tränar så många muskelgrupper. Fortsätter kanske träningsveckan med afrodans ikväll. Nu blir det frukost och sedan ska jag gå över till Julia. ♥

Kommentarer
AnnaIda

Kuul med afro, det vill jag också testa på :)

Duu, jag SAKNAR dig om dagarna nu! Så det var mysigt att ses igår <3

2011-04-06 11:07:11
URL: http://annaida.blogg.se/
Fotograf Rickard Jarnulf

sv: Tack!:)

2011-04-06 13:44:37
URL: http://rjarnulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0