Älskling kom hem.

Min man skulle egentligen ha kommit hem ikväll - ungefär just vid den här tidpunkten men han befinner sig fortfarande på andra sidan jordklotet. När de skulle åka hem blev det problem med visum och därför blev de kvar i landet, de har nu köpt nya flygbiljetter hem och om allt går som det ska (håll tummarna!) så är han hemma här torsdag kväll. Jag har varit så inställd på att inte behöva sova fler nätter själv, de senaste nätterna har det inte blivit mycket sömn utan jag har istället ständigt vaknat upp under natten. Jag vill ha min kärlek här. NU. ♥

Kommentarer
Stella

åh fy! Stackarn - nya biljetter också? vad blev det för strul? Visste inte att Kina var så hårda, de har väl bara varit borta 10 dar? hoppas älsklingen din kommer i morgon! Kram!

2011-08-02 23:36:30
URL: http://www.stellasstyle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0