Fjärde advent.


Stockholmstreetstyle

Godmorgon söndag och första advent. Igår hade vi glögg- och bakkväll här hemma tillsammans med goda vänner, det var himla mysigt! Tack för det!

Vi går snart in i julveckan och det känns lite overkligt. Förhoppningsvis får vi något mer snö än det som kom inatt - bara för stämningens skull. Både jag och sambon längtar efter sol och värme, vi får se men det är inte omöjligt att vi är påväg mot värmare breddgrader redan om en vecka. Vi hoppas på det. Nu blir det duschen och sedan jobb mellan 12-16. Kram på er.

Kommentarer
Anonym

sjukt snyggt!

2011-12-20 10:45:01
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se/
Anonym

tack för tipset får nog göra så med de från lindex :)okej mysigt, vi ska vara hos min farmor på julafton dagen sen sambons föräldrar på kvällen sen mormor på juldagen med alla på mammas sida blir så rörigt oftast men det är väll så julen är på ett sätt :) Så härligt med en sista minuten isf, hade jag så gärna velat men har inte råd bokat till usa i mars så måste börja spara nu till det men va längesen nu jag var på solresa skulle inte va helt fel nu.Hoppas du haft en bra dag!

2011-12-20 21:17:13
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0