Life goes on.



Godmorgon onsdag! Vad dagarna springer förbi, det är inte långt tid kvar till jul vilket jag tycker är helmysigt. Jag tänkte ta en dag nu i veckan och baka julgodis och lussekatter. FIck för övrigt besked om intervjun igår, de valde tyvärr den andra kandidaten med motiveringen att jag saknade erfarenhet. Den kommentaren har jag fått flera gånger nu, är vi alla inte nya i början? Är vi inte värda en chans? Jag är dock inte så bitter som jag kanske upplevs utan jakten går vidare - jag är inte den som ger mig. Ha en fin dag! Kram

Kommentarer
Anonym

surt! det är sånt moment-22 med första jobbet efter utbildning. Ditt jobb finns där ute och väntar på dig! Puss!

2011-12-07 10:47:28
URL: http://www.hildebrandt.cz
Anonym

Synd, du hade säkert passat perfekt. Nästa gång tar du det :)

Puss Mathilda

2011-12-07 21:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0