London baby.



De senaste dagarna har jag arbetat lite extra och min övriga lediga tid har jag spenderat ute i solen med vänner, vilket är anledningen till att jag inte har uppdaterat här på ett par dagar. 

Nu är examensarbetet inskickat och vi är klara! Märklig känsla med blandade känslor - roligt att vara klar men ledsamt att goda vänner flyttar tillbaka hem och fortsätter sina liv där. Vi har iaf sagt att vi ska försöka fortsätta med vår Köpenhamntradition varje vår. 

I fredags fick jag en examenspresent av min kärlek, en weekend till London under midsommarveckan! Det ska bli helt underbart att komma iväg själva, jag läängtar. ♥

Kommentarer
Siri - En personlig blogg om mode och stil.

Åh så fantastiskt! Vilken bra present tjejen :) Vi hann tyvärr inte klart med vårt - så det får skickas in i augusti istället, funkar ju det med :) Kramar

2011-06-06 23:53:33
URL: http://siribeckman.se
Stella

åh! vilken härlig present! kanske ska skvallra lite för Jason... :)

2011-06-10 08:58:31
URL: http://stella.hildebrandt.cz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0