Dagens köp.



En hektisk tid är förbi, examensarbetet är inskickat och bedömningsseminariet är i mitten av nästa vecka. Det är en märklig känsla att gå från full speed till lugn på bara en dag. Imorse sov  jag till halv elva vilket är det längsta den här våren - kanske inte någon rolig information för er men jag har insett hur viktigt det är att ta hand om sig själv. Just därför shoppade jag idag den dyraste ansiktscremen jag kunde hitta. Jag fikade också med Sara och den tjejen är helt underbar. ♥

Kommentarer
Sara

2011-05-20 16:47:05
Jenlen

gillar också deras produkter, otroligt fin färg på byxorna i översta inlägget föresten, roligt med färg som lyser upp lite!

2011-05-24 18:04:06
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0