Godmorgon måndag.

Bild från Stockholmstreetstyle

Det faktum att vi nu är inne i maj månad och att det har varit blå himmel och sol de senaste två veckorna är helt underbart. Jag förstår inte riktigt hur tiden kan gå så här fort förbi, snart ska examensarbetet lämnas in och vi har en hel del kvar vilket betyder att den här veckan kommer att bli intensiv. På fredag lämnar jag landet för Köpenhamn med mina flickor, en fin tradition som vi haft under våra år tillsammans i Borås som jag hoppas att vi kommer att fortsätta med även när vi är klara och alla har flyttat hem. ♥

Kommentarer
jenny

Hej.

Ljusstakarna är min egen design och finns att köpa i min webshop www.jtp-design.se

Vh Jenny

2011-05-02 09:07:00
URL: http://janethepain.se
moa

Visst har vädret det senaste varit helt otroligt!? Underbar bild förresten!

2011-05-06 18:37:40
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0