Tidig morgon.

Stockholmstreetstyle

Idag är jag uppe med tuppen, försöker nämligen att ändra om mitt dygn. Dricker en stor kopp med honungsvatten eftersom jag vaknade med halsont och absolut inte vill bli sjuk igen. Snart beger jag mig in till Borås för klippning och färgning - ska bli skönt att bli av med utväxten och få håret fräscht igen. Senare i eftermiddag åker jag och älsklingen in till Göteborg för att gå ut och äta med hans pappa och sambo. Eftersom jag har något väldigt spännande att ladda inför imorgon morgon hoppas jag att det ger mig energi trots att jag nog helst hade velat stanna hemma och förbereda mig. Ha en fin dag!

Kommentarer
AnnaIda

Jag tror att denna dagen är precis vad du behöver för att koppla tankarna till något annat. Du är en fantastisk människa Sandra och du är otroligt lätt att tycka om - med andra ord. Du kommer ÄGA imorgon! <3

2011-09-01 12:03:23
URL: http://annaida.blogg.se/
Siri

Ohh kan det vara en intervju?! Om jag tror rätt, så LYCKA TILL! Tusen "lyckatillkramar" och en spark i baken! Du fixar detta galant :)

2011-09-01 21:08:10
URL: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0