Välkommen (?) hösten.



Jag har nu gett upp hoppet om att värmen kommer tillbaka. Löven på björkarna utanför fönstret har börjat ändra färg vilket för mig betyder att det officiellt är höst. Jag har alltid älskat hösten men i år anländer den med mycket blandade känslor. Likaså den förra hösten väcker denna smärtfulla minnen och känslor kring min mammas bortgång i oktober 2009. ♥

Jag saknar också redan solen och värmen då jag inte har tillbringat många dagar av den här sommaren på stranden - det blir lätt så för oss som jobbar. Jag behöver verkligen SOL vilket resulterat i att jag tycker att den här hösten känns ovanligt grå. 

Trots det här hoppas jag att jag en dag ska kunna börja älska hösten på nytt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0