Min helg.



Två bilder ifrån min underbara helg som har gått i kärleken och lyckans tecken. Vi firade min nya anställning med att först gå på en lägenhetsvisning i Göteborgs mysigaste stadsdel - Haga, följt av ett restaurangbesök. I fredags tog vi sovmorgon och åt en härlig frukost med bland annat nybakade scones och hemmagjord apelsinmarmelad.

Efter frukosten hämtade jag en tårta på bageriet och hälsade på mina tjejer på Lindex här i Kinna, det var med blandade känslor som jag tackade för mig. Jag har varit där i tre år och de alla har fått en betydelsefull plats i mitt hjärta då de varit med från första dagen när vi fick mammas sjukdomsbesked tills det att hon gick bort i oktober 2009. Tack för allt. ♥

Fredagskvällen spenderades hemma tillsammans med min andra hälft med skratt, champange och kärlek. Vi har även kommit igång ordentligt här hemma med renoveringen av både kök och garderober vilket känns mycket roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0