Jag vill känna pulsen från staden igen, jag har varit nere på gatan och letat efter hurricane.



Gårdagen var fylld av kärlek och nostalgi. Att styra bilen mot Göteborg värmer alltid i hjärtat och minnen sköljer över mig. Det är både smärtsamt och värdefullt på samma gång.

På måndag har det gått sex månader sedan mamma gick bort och det är ofattbart för det känns fortfarande som att det var igår. Varje dag tänker jag på henne - flera gånger om dagen. Hon är med mig i allt jag gör och jag känner hennes närvaro. Det är en stor tröst i denna sorg. Jag har fortfarande svårt för maktlösheten som jag känner, att jag inte kan göra något för att mamma ska komma tillbaka - det är svårt att acceptera.

I love you. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0