Mixed feelings.



Blandade känslor idag. Har tillbringat större delen utav dagen i skolan tillsammans med Anna och vårt examensarbete. Vi hade handledning men den ledde bara till förvirring så vi bestämde oss för att ta ledigt resten av veckan och samla nya krafter tills på måndag. Då kör vi igen.

Dagarna har börjat kännas tyngre igen. Jag försöker att ta en dag i taget och känna efter hur jag mår så att det inte blir att jag tar på mig för mycket - men det är svårt. Hade jag haft tillgång till bil ikväll så hade jag suttit i ridhuset och kollat på ridlektioner, men istället spenderar jag kvällen hemma själv framför serier, vilket iof inte är helt fel det heller.  

Love. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0