All of these lines across my face tell you the story of who I am, so many stories of where I´ve been and how I got to where I am.

Jak & Jil
Dagen har spenderats tillsammans med syster och syskonbarnen - helt underbart. Vad jag älskar mina änglar. ♥
Jag har också putsat klart fönstrerna, var klar för en kvart sen så nu sitter jag här med en kopp te och väntar på att älsk ska komma hem från Tim.
Jag tänker mycket på mamma. Det gör jag varje dag men den senaste tiden har jag känt mig mer deppig och väldigt ledsen samtidigt känns det som att jag många gånger försöker slå undan känslorna och tänka på annat. Vilket inte går.
Jag har svårt för att acceptera att mamma inte kommer tillbaka. Jag tror att jag kommer att kämpa länge med just det.
Jag får så ont i bröstet - i hjärtat. Smärtan är ihållande och tung. Hur ska jag få bort den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0