Helt maktlös.



Halva dagen har passerat och jag har knappt kollat på logistik anteckningarna inför tentamen på onsdag. Jag vet inte riktigt hur det är med mig, men detta är bara en av dem där jobbiga dagarna som jag haft så många av den senaste tiden.

En del säger att sorg är en sjukdom och kanske är det så. Jag skulle kunna göra vadsomhelst för att få tillbaka mamma. Vadsomhelst! Den tuffaste tanken att slås med är att jag inte kan göra någonting för att mamma ska komma tillbaka. Inte någonting! Jag har svårt att föreställa mig att jag någonsin kommer att kunna acceptera detta.

Det har gått fem månader, en vecka och tre dagar sedan du gick bort mamma men du är ständigt i mina tankar. Jag saknar dig av hela mitt hjärta. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0