Try sleeping with a broken heart.



Efter en mycket jobbig natt med dålig sömn så har jag haft en bra dag. Fågelkvitter, en klarblå himmel och en värmande sol är nog nått av det bästa som jag vet. Förmiddagen spenderades i skolan, eftermiddagen med en promenad och sen logistikplugg ute på balkongen i solen och kvällen med kaffe och mer plugg. De två kommande veckorna innefattar tre tentor och två inlämningar! Hektiskt och jag känner stressen rinna över men jag har insett att det gäller att, trots när det är så mycket, faktiskt finna tid till sig själv. Om det så bara vore en kvart om dagen så är det nödvändigt - nu mer än någonsin.

Mamma det gör så ont i hjärtat och saknaden efter dig går inte att jämföra med någonting annat. Jag har inte ännu accepterat att du inte längre är med oss. Det går inte en minut utan att du är i mina tankar. Jag tänker ständigt tillbaka på vackra minnen och kan känna din närvaro. Hur är det möjligt att leva ett liv utan dig?

Jag älskar dig mamma. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0