När det är tillräckligt mörkt kan du se stjärnorna.

Jag sitter med en kopp te och läser bloggar - vilket brukar vara det jag gör när jag kommer hem från en dag i skolan. Det slår mig att det faktiskt är riktigt mörkt ute nu, redan klockan fem. Jag är inte jättemycket för snö egentligen, men tänk vad de hade lyst upp nu. Jag kan inte komma ihåg att jag vid tidigare år påverkats så av mörkret som jag gör det här året. Brukar det mörkna så här tidigt på dagarna?  
I lördags kväll promenerade vi bort till kyrkogården och det finns nog ingen annan högtid då det är så många tända lyktor som lyser där. Vackert och kusligt på samma gång. Det var kallt i luften, minusgrader, mörkt och himlen var stjärnklar. Vi tände ett ljus för vår ängel i himlen. Vår stjärna på himlen som lyser klarast av dem alla. 

Mamma jag bär med dig inombords. Jag älskar och saknar dig. ♥

Kommentarer
Rebecca

Åh då är det ju svårare. Vissa tider går det att lifta med Tim och bussen finns ju - men det är så mycket krångligare!



Jag har haft virus på datorn och har inget antivirusprogram installerat ännu så jag vågar inte gå in på så många sidor, har fått av fb innan :/ Men du kan väl skicka infon här? :D

Pussokram!

2010-11-08 21:12:48
URL: http://escana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0