Runt min handled.



Tidigare idag berättade jag att jag har fixat en sak som jag länge har velat. Jag tog med mig mammas klocka till klockaffären nere i byn och bytte batteri samt kortade av armlänken något. Visst är det märkligt att en sak som en klocka kan betyda så oerhört mycket för en och väcka minnen? Dagarna går och livet rullar på utan mamma här vilket fortfarande är ofattbart, jag förstår inte hur jag orkar. Jag får höra från människor omkring mig att jag är stark. Stark? De vet inte hur maktlös och skör jag känner mig innuti. Jag önskar jag vore starkare, för att få livet på benen igen. ♥

Kommentarer
AMANDA FALK

enkel och fin, gilalr den mycket :D guld är min favorit också.

Goood natt & sov så gott!

2011-02-21 23:09:50
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0