Saknaden är stor.

Jag har insett att jag inte skriver mycket om mamma vilket är märkligt eftersom det var avsikten med bloggen från första början. Anledningen till varför det har blivit på det viset tror jag mest beror på att jag har hittat andra sätt att hantera min sorg på. En del dagar känner jag dock att jag behöver skriva av mig och få ur mig mina känslor, vilket jag har gjort i en privat dagbok. Jag kommer dock aldrig ifrån känslan av ensamhet trots att vi är flera i samma stora sorg. Det är svårt att förklara på något vis men kanske kan det ha med att vi alla hanterar sorgen på olika sätt?

Det finns dagar då jag inte orkar med vardagen och dagar då jag tvivlar på nuet. Mammas bortgång har tvingat mig till att vara stark och till att mogna vilket har gett mig ett helt nytt perspektiv på livet. Jag är oerhört tacksam över att jag känner mammas närvaro i allt jag gör. Jag älskar dig. ♥

Kommentarer
Linnea

Jag beundrar dig verkligen för din styrka ska du veta, helt otroligt hur du kan vara så stark i allt det här.



sv: Har lagt ut bild på jackan nu :)

2011-03-15 15:02:48
URL: http://ehlskling.blogg.se/
sophie

Åh tack vännen!



du är helt otroligt stark. du vet att jag beundrar dig.

2011-03-15 18:06:32
URL: http://sophietornander.blogg.se/
Rebecca ♥

♥ Det är beundransvärt att du ändå orkar med vardagen på ditt eget vis. Min mamma blev sjuk när mormor gick bort, hon stängde in sorgen kan man väl säga och till slut brast det. Kan inte föreställa mig hur det är att förlora sin mamma, men har sett på min egen att det är väldigt väldigt svårt.

Ta hand om dig! ♥

2011-03-15 20:44:40
URL: http://escana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0