Early morning.

Imorse ringde väckarklockan fem i halv sju (som vanligt när det är tidiga dagar i skolan). Stod och väntade på bussen, som var sen, i nästan en kvart och frös om händerna. Kom till skolan några minuter i halv nio och inser att jag sett fel på schemat och att jag inte alls har konfektionslabb idag. ARRHG! Plötsligt slår tanken mig att jag kan göra klart mönsterkonstruktionen men i samma stund ser jag att den salen är upptagen hela dagen. Ingen vidare bra start på morgonen, men det finns säkert en mening med det. Går och sätter mig i datasalen och här sitter jag nu.

Om det verkar som att jag har vaknat på fel sida, så vill jag bara säga att det har jag inte. Det hela känns bara snopet. Jag känner mig faktiskt ganska pigg idag, det börjar att bli ljusare på morgonen och det tycker jag om! Nu tänkte jag promenera bort till andra högskolan och hämta ut min inköpstenta som jag klarat! :)

Puss på er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0