Broken strings.

Det är underbart att kunna börja dagen med en sovmorgon, speciellt på en vardag. Har sovit ut ordentligt och vaknat med en massa energi. Jag ska strax iväg till min hudläkare för ett återbesök efter min kur med Roaccutan i våras. Det visade sig ganska snabbt att jag var känslig mot läkemedlet och därför minskade vi min dos och jag fick istället äta den under en längre tid. På grund av det ökar risken för återfall och vi ska idag diskutera om jag ska ta en kur till eller om vi ska vara nöjda såhär. Efter läkarbesöket tänkte jag städa och tvätta lite här hemma. Det blir nog även lite lussebak.

Kommentarer
Anonym

Sv: ja men visst är de mysiga!! Älskar sånna koftor!

skulle med vilja ha en svart!!

2011-12-09 11:03:36
Anonym

Alltid lyxigt med sovmornar på vardagar :)

2011-12-09 14:04:19
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0