Ett tjockt vitt täcke.


Godmorgon tisdag! Idag vaknade jag upp till ett tjockt vitt täcke, det har snöat och visst är det otroligt vackert? Det har kommit så mycket att alla träd i skogen är täckta och allt är vitt. 

Igår var det Intervju igen och det kändes okej. Den här gången är jag förberedd oavsett vad det blir för besked. Skulle jag få det så är det såklart jätteroligt men om jag får ett nej kommer jag inte att ta det som ett slag i ansiktet. Det är tufft med jobbsökandet och trots att jag har varit på många intervjuer så har det inte klickat ännu. Det gäller bara till att inte ge upp, men det är lugnt för jag är inte den som ger upp. Godmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0