Lovely Friday.


Stockholmstreetstyle

Ledig fredag och det känns underbart. Har tagit veckans första sovmorgon och sitter nu med min morgonkopp med kaffe och söker jobb. Jag var på intervju igår och det kändes bra, vi får se om det kan gå vägen. 

Idag tänkte jag städa lite här hemma, bland annat putsa alla fönster - jag har skjutit på det allt för länge nu, inga undanflykter. Ikväll kommer syster och Nellie hit på fredagsmys. ♥

Förresten jag vill verkligen hitta en snygg gubb-byxa, tips någon? Kram!

Kommentarer
Anonym

sv: Jag tänkte unna mig den som present för att jag nu inte längre är provanställd på Gant, hoppas den är lika vacker irl. Men var inne på H&M och kikade på herrvarianten och kvalitén verkade helt fantastisk så jag ser med spänning fram emot att den ska komma :) Åh scarfen är ju oxå helt underbar, den missade jag helt tyvärr. Kram

2011-11-19 13:44:58
URL: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0