Thank God it´s friday.


Stockholmstreetstyle

Godmorgon fredag och helg! Underbart. Sitter framför morgontv och ska strax göra mig iordning för att åka in till Borås. Det väntar frukost hos Sara följt av ett besök hos frisören - utväxten ska bort. Den här morgonen sitter jag inte med en kopp kaffe utan med en kopp te i handen. Vaknade med lite halsont och gjorde därför iordning lite honungsvatten men kunde inte låta bli att testa mitt nya te. För er alla som tycker om chai te så har jag en ny favorit, visar er i ett senare inlägg. Puss!

Kommentarer
Anonym

Wow vilken klänning!!



sv: HIhi verkligen världens finaste lampa :) Kram

2011-10-28 20:30:27
URL: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0