Måndag morgon.


Stockholmstreetstyle

Vilken helg jag har haft! Började fredagen med en gruppintervju på ett underbart företag, åkte sedan hem till syster en stund och lekte med mina favoritflickor. Efter ett par timmar åkte jag in och hämtade upp min man vid hans skola och vi åkte ner till Lilla bommen där hans pappa och sambo hade lagt till med segelbåten. Påvägen hem svängde vi förbi brosan och åt middag - en helt fullspäckad dag. I lördags blev det en lugn dag följt av vin, tjejsnack och film hemma hos Julia på kvällen. Igår, liksom alla de senaste söndagarna, väntade söndagsmiddag hemma hos svärmor. 

Nu är det en ny vecka och jag ska iväg till Lindex, jobbar idag och imorgon och det ska bli himla kul att träffa alla tjejer igen. Ha en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0